Почитувани граѓани,
Почитувани медиуми,
Неуспесите на капиталните инвестиции на Властите на БДИ, некогаш под Никола Груевски и сега со СДСМ, не имаат крај. Партијата на Али Ахмети, чиј што лидер во сенка е Артан Груби, продолжува да се фокусира на казина и да не работи на остварување на автопатите во населбите на Албанците. Додека Северна Македонија е поврзана со автопати со Грција, Бугарија и Србија, автопатот Кичево – Охрид продолжува да останува нереализиран. Иако се потрошени повеќе од 600 милиони евра, овој автопат не е завршен, а според последната договорена соработка помеѓу Владата и Кинеската компанија, конечниот рок е 31 декември оваа година. Пред неколку месеци, Груби изјави дека ќе мора да ја раскинат соработката со Кинезите, без да даде детали. Но, по оваа изјава сè беше замолкнато!
Јавно го прашуваме Грубито и Ковачевски: Дали тие продолжуваат да преговараат со кинеската компанија како ќе злоупотребат уште стотици милиони евра со оправдување за изградба на автопатот? Но додека оваа власт размислува како да украде од автопатите и да инвестира во казина, Северна Македонија останува без автопат до Албанија.
Дополнително, уште едно лагано ветување на БДИ, Али Ахмети и Артан Груби е автопатот Штип-Блаце. Ветија дека за три години ќе бидат изградени првите два километри, но и овие два километри сè уште не се изградени! Додека, пак, коцката се развива многу брзо! Додека Албанците, дури и со Косово, не се поврзани со автопат!
Сето ова ја открива вистинската лице на БДИ и нивниот партнер СДСМ-АРШ. Парите за автопатите во Северозападна Македонија завршуваат во џебовите на функционерите од партиите во власт и се инвестираат во коцкање, додека Албанците во Северна Македонија се што понатаму од Косово и Албанија.**
Лулзиме Амети
Говорник на Движењето БЕСА